Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 6, 2010

:. Tak Lama Lagi Aku Habis Pantang... HOORRAYY!!! .:




kejap je eisya dah sebulan usianya
rasanya macam baru je semalam aku melahirkannya
wahh..n x lama lagi aku habis pantang
yeah!! best2..
macam2 aku nak buat bila habis pantang ni
x sabonyer!!



aduhai... buwoknyer muka mak cik dalam pantang ni..
huhuhuhuhu

No comments: