Thursday, June 17, 2010

:. Lagi Cerita : Kontest Kisah Cintaku Part 2 .:

Edit Posted by with 1 comment



okay dibawah ni adalah mereka2 yang telah menyertai

"Kontest Kisah Cintaku"

korang baca le yer... semua best... untuk yang nak joint tu..

dialu-alukan sangat2..

jangan malu jangan segan k...

untuk yang dah joint tu...

noie ucapkan terima kasih banyak2...

ada tuah mana tahu salah seorang dari anda akan menang hadiah misteri tu!!!



No 1 : krolezone

http://internetmpay.blogspot.com/2010/06/kontest-kisah-cintaku.html


Sebuah kisah cinta diri Krole sendiri semasa di bangku sekolah dengan seorang gadis bernama “Fatma”..

krole menyimpan perasaan terhadap gadis itu tetapi tidak mempunyai keberanian untuk meluahkan...

sebuah kisah benar yang menarik untuk di baca, kalau korang nak tahu apa kesudahannya antara Krole dan Fatma.. jangan lupa baca kisah cinta mereka yer..



No 2 : mamalyna

http://ejanblog.blogspot.com/2010/06/kontest-kisah-cintaku.html


mamalyna menceritakan kisah cinta beliau bersama suaminya, bermula dari saat dia bertemu dengan suaminya... kemudian dia dilamar, mereka seterusnya bertunang dan berkahwin... sekarang sudah dikurniakan cahaya mata...hebat sungguh kisah cinta mereka...boleh dijagakan tauladan kesetiaan mereka ni... siap ade gambar2 kenangan sekali... apa lagi korang... jom bacaaaa.!!


No 3 : princessgathis

http://princessgathis.blogspot.com/2010/06/kontest-kisah-cintaku.html


Best baca citer ni.. kisah benar cinta remaja diri princess sendiri bagaimana dia mula berncinta dengan tunangnya sekarang. Princess baru je bertunang dengan pasangannyer pada 12hb June yang lalu... yang noie suka pasal kisah princess ni yerlah nama gelaran mereka.. “Vanilla dan Chocolate”... funny but cute.. nak tahu macam mana mereka bercinta.. atau nak lihat gambar pertunangan mereka??.. meh baca sendiri kisah cinta “Vanilla dan Chocolate”


No 4 : lala lulu

http://akubudaksopan.blogspot.com/2010/06/kisah-cintaku-ahakss.html


Mengisahkan, kisah cinta penulis pada zaman sekolah... kalau anda baca cerita ni mesti tersenyum-senyum sendiri, bagaimana si penulis meletakkan nama samaran bagi watak sebenar memang kreativ.. Jagung nama samaran yang diberi kepada lelaki pertama yang berjaya mengetuk hati si Lala ni...yang bestnyer lagi tu.. siap ade gambar2 karektor kartun dalam entry dia ni... so cute... nak tahu ape yang cutenyer meh le baca sama2 yer...



No 5 : bella

http://bella0107.blogspot.com/


Ini kisah cinta Bella dengan kekasihnya yang ditemukan di alam maya, kisah cinta pertama Bella bermula dalam TAGGED.COM tapi sayang cinta tu hanya bertahan 5 bulan jer... then dia bercinta untuk kali kedua dan kali ini ditemukan melalui Friendster.com plak...kisah cinta yang unik dan menarik... paling suka dengan kata2 di hujung cerita Bella ni yang berbunyi...ahaaa... nak tahu ape bunyinyer?? kenalah baca sendiri... best tau hehehehe


no 6 : yana

http://liyanaziz.blogspot.com/2010/06/contest-kisah-cintaku.html


Sebuah kisah benar kisah cinta Yana dengan superheronyer..(nak tahu sape kenalah baca sendiri yer) ... berkenalan dan bercinta tanpa bersua muka.. mungkin ada yag tak percaya tapi inilah kenyataannyer.. apepun kerana jodoh yang kuat mereka diketemukan semula walaupun pernah bertahun terpisah, rugi kalau korang tak baca kisah mereka... Yana memang ade bakat menulis.. kagum bila baca sajak yang ditulisnya sendiri pada akhir kisah cinta mereka... nak tahu lebih lanjut kenalah baca yer :)