Wednesday, June 9, 2010

:. Selamat Pengantin Baru Mas & Rizal .:

Edit Posted by with 1 comment

Felda Tenggaroh 6 : Majlis Pernikahan Masdiana dan Rizal..


Alhamdulillah akhirnya sorang lagi sahabat aku telah selamat
mengakhiri zaman bujangnyer..
Mas dan pasangannya Rizal selamat di ijab kabulkan
wahh.. seronok aku dapat tahu dia org dh nikah..
walaupun sebenarnya aku sedey gak sebab tak dapat tengok..
almaklum le aku dalam pantang lagi..
tapi x per..


"
"
"
"
insya allah 12hb jun ni aku hadir di majlis persandingan mereka
Untuk pengetahuan korang Rizal ni orang Felda Air Tawar 5
x ler jauh sgt dengan tenggaroh 6 hehehe
ape pun aku doakan mas dan rizal kekal ke anak cucu
n jangan lupa cepat2 dapatkan anak..
hehehehe






1 comments:

LYaFRINA said...

skarang musim mgawan bmula lagi... maka ramaila y meraikan majlis pkahwinan..

selamat pgantin baru