Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 6, 2010

:. Desperatekah Aku ??? .;




beberapa hari ni aku ada berhubung dengan beberapa orang rakan
yang kesemuanya dah berumah tangga
kami bercerita pasal life masing2 ler
setiap pasangan tu ade je masalahnyer
kalau x besor pun yang kecik2 pun ade
almaklum ler alam berumah tangga
then tetiba aku teringat plak
citer pasal desperate housewife
hehehhee
terasa le plak kita org ni macam tu
but sorry ok!!
im not desperate hehehehe

No comments: