Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, June 18, 2010

:. Nak Tahu Kawan Kamu Tikam Belakang Ke Tak? .:

1> Terlalu baik sangat ngan kita, kunun2 nyer kamulah sahabat sejatinya dunia dan akhirat.

2> Selalu sahaja bawa mulut, tentang keburukan kawan2 yang lain, kononya mereka semua tu sakit ati ngan kamu. Kawan baik dia sendiri pun dia kutuk depan kamu.... haaa yang ni kena jaga2, kalau kawan baik dia sendiri dia boleh kutuk, inikan pulak kamu tu.

3> Setiap kali ade masalah timbul dia mesti nak 'lepaskan' diri dia seorang dari masalah. Tanpa cuba nak 'backing' kamu..

4> Sikapnya bila di depan bos apabila diberikan sebarang tugasan berkumpulan.... wahh dia le yang paling pandai... walhal keje dia x le sebagus mana

5> Satu lagi dia ni mesti selalu nak korek rahsia peribadi kamu sahaja...

AWAS YER.. MEREKA2 NI X BOLEH DIKENAL DENGAN MATA KASAR... HINGGALAH DAH TERKENA BARU KITA TAHU... HATI-HATI YER...

2 comments:

princeduyong said...

tikam je balik... bukan dengan pisau... dgn mainan kata2... biar hatinya berdetik...

Lala Lulu said...

memang mengene !
thx !