Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 20, 2010

:. Buku Paling Tebal Di Dunia .:


anda ulat buku..
kalau terror boleh anda baca buku setebal ini..??

4 comments:

ejum said...

baca 1tahun pon xabis ni..erkkk

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

buku ape tu? tebal yang amat..bace novel yang 800m/s pon dah merengkek..ni lagi buku yang teramat tebal macam tu...setahun pon tak habis-habis..( err..memang la habis bace..sebab xbace pon tengok je) haha

Dawy said...

erk ?
ape saje lahh writer buku tuh sumbat
tebal nyaa .

Days said...

aiseh..xsanggup hehehehe