Monday, June 28, 2010

:. Aku Nak Naruto Bukan Citer Blueee !! .:

Edit Posted by with 4 comments
Ni le natijahnyer kalau dunlod guna Ares...
sakit hati betul le..
semalam aku dengan my hubby downlod naruto terbaru
naruto shippuden 166 kat Ares le..
bila tadi aku tengok dah colour hijau tu happy sangat..
maksudnyer dah penuh le tu..
tetiba bila aku bukak... mak aii!!!
citer blue le plak...
ni bukan blue = biru..
ni blue = lucah
adeiiii
naseb bek anak aku lum tengok
my hubby kata..
" hamboiee mama... dah pandai yer sekarang..."
adeiiii!!!!
aku plak yang kena...
siot jer

4 comments:

ShaZlan said...

Salam...

kesian nya...

cuba download kat sini => http://www.downtr.net/n1/naruto+shippuden/

tapi, kena baca dulu kot2 games ke, wal paper ke, my hubby download kat sni je...

:)

Arif Dzulkifli said...

" hamboiee mama... dah pandai yer sekarang..." hahaha

Anonymous said...

mmg slalu sgt terjadi macam tu. huhu

Anonymous said...

amboi mama, tgk tak ajak hubby..hahaha