Tuesday, June 15, 2010

:. Aku Nak Buat Contest!!! .:

Edit Posted by with 1 comment
sempena hari ulang tahun perkahwinan aku ni..
aku teringin le plak nak wat contest..
ermm ni kira pertama kali le au wat contest ni..
aku belum le fikirkan ape2 dia..
tapi plan tu nak wat contest pasal cintan2 cintun2 ni..
maklum le kan ulang tahun perkahwinan..
huhuhuhu..
nanti aku siapkan detail dia k..
harap2 korang semua sudi le joint..
oPPss!! lupa nak habaq..
contest ni aku wat khas tuk follower2 aku tu..
so yang belum jadi follower kalau nak joint meh le...
ni kira hadiah tuk korang2 yang selalu layan blog aku yang buwok dan hapak ni..
hehehe
jgn x joint tau..
hadiah mesti best punyer..
tggu aku update lagi pasal contest ni k..

1 comments:

N U R U L said...

yeaaa..!! contest cintan cintun ramai org akan suke..gudluck!! ;p