Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, June 15, 2010

:. Hari Ni Ulang Tahun Perkahwinan Kami .:


Alhamdulillah..
hari ni hari ulang tahun perkahwinan kami..
macam x sangka dah 7 tahun kami mendirikan rumah tangga..
macam baru semalam je kami ni duk bercintan cintun..
x caya sekarang dah beranak 3...
semoga rumahtangga akan kekal hingga ke akhir hayat..
for my hubby:
mama sayang sangat2 kat ayah...
tq sebab selama ni atas segala kasih sayang dan belaian yang ayah berikan kepada kami bertiga..
esok kita semua pi picnic kat Tanjung Balau k..
sayang ayah!!!
muaaaahhh....

1 comment:

umie said...

happy anniversary...