Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 6, 2010

:. Manusia Buta Bila Bercinta .:


Aku nak citer pasal satu kisah ni
ermmm sebenarnya ini kisah cinta kawan aku le
kawan aku ni kira sebaya aku ler
pompuan.. umur dalam 28 macam tu..
x lama lagi aku dengar dia nak kawen
alhamdulillah
akhirnya dia berumah tangga jugak
cuma yang buat aku terkejut skit tu..
bila member aku yang len bagi tau
suami dia tu umurnya dah nak masuk 60 tahun
adeii... rasanya lebih tua dari usia ayah dia
nak kata lelaki tu kaya x jugak
koje biase2 jer
ade bisnes kecil2 ler
bukan le kaya bebenor
yang member aku ni plak
koje gomen
aku rasa dah jodoh le kan
ape pun sebagai kawan
aku doakan member aku ni bahagia hingga ke anak cucu
huhuhuhu
aminnnn....






gambar ni hiasa jer..
cinta buta le katakan...


1 comment:

fahmi ibrahim said...

Ya... Cinta membutakan :D Tapi kalau dah jodoh.....