Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 6, 2010

:. Kereta Pelik Atau Orangnya Yang Pelik? .:


Hehehe yang ni aku tak pasti le plak kan
keta yang pelik atau orang yang duk atas keta tu yang pelik..
kekekekkeke






Nak tak beli kereta macam ni?
Cute kan?
Kalau hubby aku le..
menangis air mata darah pun dia x kan layan hehehe..

2 comments:

sarah shafie said...

nk yg kasut tu..hehe

Ahmad Tajuddin Abdullah said...

pis lst tuh memang smart...memang show off habis