Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 27, 2010

:. Jual Anak Sendiri RM83 .:


Manusia Syaitan Ni Betul2 Tak Berhati Perut!!!!!






Sedih sangat bila terbaca kat surat khabar tadi ade satu kes
di California... sepasang suami isteri cuba menjual bayi mereka hanya dengan
harga $25 atau pun bersamaan dengan RM83 sahaja
apa nak jadi ngan dunia ni...
sampai anak sendiri pun nak dijual...
dalam suratkhabar tu jugak ade memaklumkan yang mereka berdua ni ketagih dadah jenih 'methaphetamine' ataupun syabu...

1 comment:

nisya said...

tula. tkejot mase bace paper tadi