Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, June 16, 2010

:. Entry Bongo* Hari Ni .:

Huhuhuhu
korang jangan terkezut baca tajuk entry ni..
sebenarnyer hari ni kelakor seram je citer hidup aku ni..
entah apa yang kami anak beranak buat hari ni pun aku x tahu ler..
tapi nasib bek le... semuanya berakhir dengan happy ending petang tadi..
hahahahahaha
"
mula2 dari ..
TENGGAROH
ke
KOTA TINGGI
kemudian ke
TANJUNG BALAU
then ke
KOTA TINGGI
kemudian ke
WATERFALL KOTA TINGGI plak
pas tu ke
KOTA TINGGI semula
pas tu ke
TANJUNG BALAU semula
then ke
KOTA TINGGI balik
kemudian balik ke
TENGGAROH, MERSING semula


Waaaaaaaaaaaaa!!!!
korang faham tak???
aku x salahkan korang kalau x faham..
sebab aku pun x faham
apa yg aku buat hari ni




3 comments:

lassiegewdix said...

mak aih .
penat gtu .

ardinihumaira said...

dni faham... hehehe

n.a.n.a said...

waaaah.byknye jejalan hari nie. xkn x upload gamba.hihi :D

Bongkar sifat peribadi melalui tulisan