Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, June 29, 2010

:. Rahsia Di Bilik Mandi (18sx) .:




Ini yang aku baca dari sebuah majalah..
rahsia kita di bilik mandi..
syhh... jangan baca kuat-kuat..
malu nanti jiran dengar..
"
"
"
"
"
"
"


okay!!... semasa kamu mandi.. bahagian manakah yang akan kamu cuci dahulu??
Rambut? Muka? Dada? Bahu? Bahagian sulit ?
baiklah kita mulakan dulu dengan mereka yang mandi dengan rambut dahulu..


  • Rambut/Kepala :
Kamu adalah individu yang penuh dengan kesenian. Hobi kamu suka mengelamun tetapi kamu selalunya mampu mencapai apa yang orang lain tak mampu capai.Kurang berdedikasi tetapi kamu sanggup bekerja keras demi mencapai apa yang kamu kehendaki.Bagi kamu duit tidak begitu penting , kawan2 lebih penting. Kamu lebih gemar berkawan dengan kelompok yang yang sukakan kesenian seperti kamu. Kamu suka mencuba sesuatu yang lain dari yang lainbersama teman-teman demi kepuasan sendiri. Bakat adalah kekuatan bagi diri kamu.

  • Bahagian Sulit :
Kamu adalah seorang yang pemalu, malah kamu juga tidak mempunyai keyakinan diri yang kuat sehingga kamu mudah dipermainkan oleh orang lain. Selain itu kamu juga tidak mempunyai ramai kawan, kerana mereka berpendapat kamu adalah individu yang tidak menarik dan membosankan. Mana tidaknya, sifat pemalu kamu itu amat keterlaluan. susah orang nak mendkati kamu. Pendirian kamu jga tidak sekuat mana sehinggakan kamu sering bersikap mudah putus asa. Walau bagaimanapun kamu mampu menunjukkan emosi dengan penuh jujur hanya kepada segelintir orang sahaja


Okay aku bagi dua je kat sini... kalau kamu nak tahu yang len boleleh le tinggalkan komen kat sini nanti aku bagi tahu.. manalah tahu cara kamu mandi berbeza dari yang di atas ni...


8 comments:

nisya said...

ooooooooooppppppppppppsssss!!!

heheheeee

Asyraf Kamarul said...

2 jew? kalo mula dgn kaki atau tgn kew mcm mn plak?
huhu

@yuE said...

oooo....baru taw...hehe

Hapiz Rahman said...

tipu! hehe

noie said...

hehehehe
menjawab pertanyaan dari Asyraf tadi jika bermula dari kaki atau tangan :

- Kaki : kamu adlah seorang yang sederhana dalam serba serbi, namun kamu mempunyai kekuatan dalaman yang sukar untuk dikesan.kamu juga adalah seorang yang periang dan jarang melakukan kesilapan. mungkin sebab kamu selalu berhati2 bila melakukan sesuatu. kamu juga bijak meyembunyikan kelemahan diri dengan gaya penampilan kamu.

noie said...

okay kalau di bawah lengan plak

bawah lengan :

kamu selalu bergantung kepada orang lain tetapi kamu sangat rajin. kamu juga seorang yang suka membantu orang lain,tudak hairanlah kamu sering jadi tumpuan kawan2 untuk meminta pertolongan.

noie said...

ala hafiz... ni suka2 jer... jgn le percaya sangat kekekekkeke

Luth Textile said...

tak cukup ni ...