Thursday, June 17, 2010

:. AKU NAK BUNUH DIA!!! .:

Edit Posted by with 1 comment
kalau ikutkan rasa marah memang le aku rasa macam nak membunuh..
may be masa aku menulis ni hal ni baru berlaku jadi perasaan marah tu meluap2..
masalahnyer ini bukan kali pertama..
dah banyak kali benda ni terjadi..
tapi aku sabo..
aku wat cool jer..
tapi kalau dah selalu sangat mana boleh tahan..
dah macam gunung berapi nak meletup ni...
dah tu dia boleh hilangkan diri plak..
segenap pelusuk rumah aku cari dia x jumpa plak..
ni mesti dia tgh pi ngurat belaan orang sebelah tu..
menyakitkan hati betul..
kalau bukan sebab atuk sayang sangat kat dia tentu aku dah kerjakan dia cukup2..





"
"
"
arghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"
"
"
geram giler aku ni.
erkk korang nak tahu ke aku marah .. geram ngan sape ni???
aku marah ngan kucing atuk aku lerrr
dia berak atas katil bilik belakang tuuu...
waaaa ini bukan kali pertama tau..
ntah yang ke berapa puluh kali...
mana tahan aku hari2 kena basuh cadarrr...selimuttt...
waaaaaaa....
aku dah tak sangguppp!!!!!!!!

ok ler terlanjur korang dah baca entry membunuh aku ni... aku nak ajak korang joint contest pertama aku...
jom ler singgah n joint le sekali..

1 comments:

fellachubby said...

perghh....aku hingat ape la td marah sgt..
Rupenye mrh dgn si kucing...
Ko jentik je buntut kucing tu noie...hik3..