Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, June 28, 2010

:. Pesta Durian di Pasaraya SMART Johor .:


Korang suka makan durian??
aku tahu mesti ade yang x suka..
kata mereka bau durian ni meloyakan...
tapi pada aku durian le yang sodap..
meh pi Pesta Durian di Smart Johor..
siap ade restoran durian lagi..
makan le puas2 sampai menyandar...




tengok le tu..
siap ade meja makan sekali..
kalau x nak rumah anda berbau durian makan je le kat sini sonang!!

1 comment:

Hapiz Rahman said...

makan sampai muntah.. huhuh