Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 20, 2010

:. Apek Kata : Saya Tak Layak Jadi Ikon .:


"Pengakuan Apek yang mengatakan dirinya tak layak jadi ikon."




"
"
"

sedih pun ade bila baca dalam berita harian apek wat pengakuan yang dia tak layak langsung jadi ikon pada remaja sekarang...
Dalam BP jugak apek menyatakan suara keinsafannya..
yer lah.. may be dia dah sedar..
tapi jangan hanya taubat sementara saje ye apek..
kalau boleh biarlah taubat selamanya..
apek juga menyuarakan yang dia akan mengundur diri seketika dari dunia hiburan..
may be untuk mencari ketenangan le kot..
untuk mengetahui cerita selanjutnya korang baca le di sini k..

4 comments:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

kalau dah ketagih dadah susah nak benti..

Epul Azimi said...

aku respek giler kt apek,harap2 dia dh insaf.:)

nuriz said...

teruknye muka apek..harap2 dia boleh berubah nt

pegagatonik said...

kesian pn ada... ntahla... mcm2 bak kata pakcik astro...