Sunday, June 27, 2010

:. Salah Siapa Jika Anak Mencarut Pada Mak Bapak .:

Edit Posted by with 1 comment
Terkejut aku bila melihat seorang lagi anak kepada kenalan aku..
memanggil mak dan ayahnyer dengan panggilan 'BODOH'
Ya Allah..
dunia... dunia..
ramai betul remaja malahan ade juga kanak2 yang berani mencarut pada ibu ayah sendiri....
tetapi jika aku perhatikan semula..
aku tak salahkan anak2 itu 100%..
aku juga kesal dengan sikap mak dan ayah remaja tersebut sendiri selalu mengucapkan kata2 buruk seperti itu..
contohnyer.. si ibu tu selalu juga memanggil suaminya bodoh dan begitu sebaliknyer..
lihatlah..
jika mak dan ayah sendiri tidak dapat menjadi role model yang baik
bagaimana
nak melahirkan anak2 yang soleh dan solehah??

1 comments:

Unknown said...

nana pernah dgr ada sorang bdk kecik pggl mak dia sayang. hehehe. mesti sbb slalu dgr ayah dia pggl cmtu.kanak2 kn mudah terpengaruh

Jom tengok sini
Cerita Dari Kemboja T.T