Thursday, June 10, 2010

:. Tag Marathon Dari Nana .:

Edit Posted by with 6 comments

Mula nak wish tq bebanyak le kat si nana kerna telah berjaya wat aku berjaga sampai kul 3 pagi ni... dua telah menghadiahkan aku dengan tag dia yang panjang berjela ni
walaupun terseksa.. akan kucuba selesaikan demi nana yang tershienta..
hahahha
jangan ko pasan nana ea..
meh le.. ikut aku
tgk misi yang aku dah jalankan satu persatu ni
layanzzzzz


TAG 1
MISI: BUAT SATU CERITA YANG ADA A SAMPAI Z

Aku pening pala menengok tag ni.
Badan gegel-gegel nak menulis. Cuba nak menangis tapi x leh.Dagu pun dah penat mendongak.Entah bila le nak siap tag si nana ni. Facebook pun dah tutup dah demi tag ni. Gila aku dibuatnyer... Hari-hari macam ni boleh kurus aku Ini kalau x dapat belanja makan x tahu ler.. J angan lupa belanja sis ye nana

Kambing, Lembut,Monyet ,Naga semua aku x heran.Otak tengah serabut,Pandang semua rasa bosan
Qasih kawan baik aku pun hilang,Rindu plak kat dia malam2 ni.

Semalam aku pi beli baju baru,Tantek sangat-sangat.Untuk pi diner ngan my hubby nanti, Van plak rosak masa tgh shopping, Wajah senyum terus jadi masam.X-ray le dada ni.Yeay dah habis cerita yang tak best nih =_=" . Sesape yang kena tag semoga berjaya. Zasss~~~

sila tag 3 orang

TAG 2
it's harder than it looks
copy to your own notes
erase my answer
enter yours and tag twenty (20) people
use the first letter of your name to answer
each of the following questions..
they have to be real
nothing made up
if the person before you had the same first initial,
you must use different answer..
you cannot use any words twice and
you can't use ur name for the boy / girl name question..

N
What is your name :noie
A four letter word : nope
A boy's name : norman
A girl's name : normah
An occupation : new model
A colour : not too dark (hahaha)
Something ur wear : necklace
A food : nasi lemak
Something Found in the bathroom :nothing ler
A place : negeri sepuluh
A reason to being late : ngigau
Something u shout : nOPE!!!!
A movie title : nanny
Something u drink : nes ice
A musical group : nidji
An animal : naga
A street name : not..not

Dah siap sila tag 5 orang


TAG 3

1) apa yang bermain di fikiran you all sekarang?
- duit...duit..duit

2) apakah nama samaran you all?
- noie

3) berikan 3 orang yang you all sayang?
-family
-kawan-kawan
-semua le yang baek ngan aku

4) panggilan untuk si dia?
- musyuk!!!

5) hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa?
- ade lerr.. mane leh bg tahuuu

6) blog mana yang you all suka visit?
- semua blog yg best2

7) tag kan kepada 15 blogger you all rasa menarik

TAG 4

1- Thanks and link the person who tagged u!
Mekacih la kat nana yg telah mentag aku. waaaaaaaa.... aku pun dah x tahu ape yg aku taip ni
huhuhuhuhu

2- Tag 5 blogger that u discovered and think fantastic!
wokeyyy!!

3- Contact that blog and let them know they have been tagged!
okey2 :D

4- State 7 things bout you!
  • isteri kepada seorang suami
  • ibu pada 3 orang anak
  • kakak pada 5 orang adik
  • mudah berkawan
  • mood ade musim2 die

TAG 5

korang kena cite :
1) kamu paling syg sape??
Sayang my family ler

2) ape yang paling kamu suka buat??
makan..tido..makan...tido

3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
bila duk sorang2

4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
ayam sebab lazatttt

5) kamu minat sejarah x??
sikit2 le

6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
kenapa lelaki suka pompuan Jawapan: sebab pompuan suka lelaki
ntah ape2

7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
rumah dalam air

8) tag 5 orang blogger lain..

9)selamat menjawab........hahahaha


aku dah tag beberapa org di bawah ni
jangan mare
yang aku tag ni semua yang aku sayang hehehehe

6 comments:

Unknown said...

yeay. tahniah sbb berjaya. haha.

"walaupun terseksa.. akan kucuba selesaikan demi nana yang tershienta..hahahha
jangan ko pasan nana ea.."

isk! bawu je nak start pasan td. hahahaha

911 said...

wah.. kena tag rupanya. TQ

nanti ada masa buat tag ni.. :))

Gieyana said...

Izan..Ai kena ka? huwaaaa..eden non adooo masooo nak buat lor! camna nie..ignore leh tak?hahahahaha

Mummy Chubby said...

hahahaaaaa...dah kena TAG..takotnye nak jwb nih.memerlukan ketahanan mental yg kuat nih.xpe...insyaAllah smpi seru mummy akan wat TAG ni..time kasih la yer telah mngeTAG mummy.neway, tahniah cik noie yg telah berjaya jwb TAG.kagum tul mummy..huhu... :D

noie said...

nana : hehehehe... pandai le dak nana ni... nanti nana kena plak ngan sis eaaaa hehehe
911 : buat jgn x buat yer
gieyana : ignore?? waaaaaa jgn lee
mummy chubby : hehehhe ok mummy... kagum ker?? waaa cukup terseksa nii hehehe

areev19 said...

sory tak prasan di tag sbb lama xbuat blogwalking..

wah..kene buat smua tag ke nie?

sy cube..hehee =)

thanx ye tag