Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, June 7, 2010

:. Gambar Pernikahan Dian Sastrowodoyo dan Indraguna .:




p/s : mereka ni dah bernikah lama dah pada 18hb Mei 2010 tapi aku le yang terlambat nak masukkan gambar ni.. bukan apa ni permintaan member aku ni ha.. yang minat giler kat si Dian ni.. ape pun semoaga Dian bahagia di samping pasangannya k.. :)

No comments: