Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, June 25, 2010

:. Penanggal Mengamuk Di Batu Pahat .:


Batu Pahat : Ini berita yang aku baca dari surat khabar Sinar..
menurut surat khabar tersebut..





"
"
"
lorong yang dulunyer sunyi kini menjadi gempar apabila terjadi kejadin pelik di situ, yang mana terdapat haiwan yang mati dan isi perutnya hilang dan menurut mereka itu semua adalah dilakukan oleh "Nyai Blorong" dalam bahasa jawa yang bermaksud 'hantu penanggal'..
ade plak seorang penduduk kampung di situ yang terserempak dengan hantu tu..
adeii.. susah nak kata..
kalau korang nak tahu kena siasat sendiri le yer..



p/s : oh yer.. gambar kat atas tu sekadar hiasan je yer

5 comments:

fazRul said...

aduh..ingat gmbar hantu 2..xcited nk tgk..rupanya skadar hiasan..ahaks..hehe

takut gak dgr citer2 camni..

nur said...

huiissshhh.. igt gambar betol td.. muahahahaha..

mumyShaneQeisha said...

eeee seram ler iezan..

umie said...

takutnya..dah la esok nak balik bt pahat ni...

Nur Areefah said...

wah teruja kalau gambar betul