Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, June 27, 2010

:. Nak Terjun Bangunan Ke?.:


Nak terjun bangunan boleh x??







adei??
fikir le dulu kawan...
baru kacewa skit.. x kan nak bunuh diri kot

( gambar tu sekadar hiasan jer.. sedekah dari google)

3 comments:

Pakcikville.com said...

Ni lah akibat xda kasih sayang agama daripada keluarga.. kasih sayang kat sekolah memang x cukup

sujairi. s said...

Kalau setakat cinta dunia.. hmmm ak tau nak kata apa.. Sayangilah rakan2 kita di sekeliling.. berikan mereka kasih sayang yg secukupnya..

affan said...

maybe dia ade bakat semulajadi bleh terbang kot. ahaha. :)