Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, January 5, 2011

:. Daphne Iking Dan Kisahnya .:

DAPHNE IKING VS RYANN VS DARREN


Isu kes anak Pengacara dan pelakon terkenal yang cantik molek Daphne Iking yang dikatakan berlaku curang dengan suaminya rasanya korang semua dah tahu..
cuma nak citer kat sini yang Daphne Iking akan mengacarakan satu rancangan bual bicara
di ntv7 bertajuk BELLA ...

Berita mengenai Isobel anak perempuan Daphne yang disahkan tidak memiliki DNA suaminya iaitu Ryann amat mengejutkan kita semua..
dan Ryann dah pun memfailkan saman kepada Darren teman lelaki Daphne tu ...
ermm kes curang le ni kan..
habis kantoi...

yang terkejutnya Ryann siap ade bukti email2 cinta dan perbualan Daphne dan Darren ..
Rasa-rasanya anak si Daphne ni dah besar jugak kan..
ermm berapa lamalah tu agaknya si suami di tipu..
tak pe lah..
pengajaran untuk kita semua ni k...






yang si suami pulak..
tetiba buat pengakuan yang dia juga ada membuat hubungan sulit dengan
seorang GRO warga China ..
wahh!! curang sama curang le ni..
ape2 je lah.. naseb bek dia orang ni bukan Islam..


6 comments:

++Kerudung Ungu++ said...

aduh sadisnye dengar benda2 mcm ni.. sok jgn ade pulak org2 kite yg mengikutnye...

Rozali said...

Assalamualaikum Noie

macam ni pun masih diberi peluang lagi untuk jadi pengacara

Wassalam

TiMmiE said...

yg gatai pi kawin tu pasaipa tah.. klu dah nk bebas cmtu xyah la membazir duit. anak luar nikah jugak. haih. artis artis~

APi said...

lantak depa la..
heh

cikpia said...

memasing dah besar, pikir la elok2.... =)

BUNGA said...

sama2 curang..
sepatutnya dah jadi suami isteri kenalah setia pada pasangan masing2.. betul dak? :)