Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, July 12, 2010

:. Memey Hantar Mesej Kat Abby? .:


Abby terkejut bila terima mesej dari Memey yang menyuruhnya
berbaik-baik dengan Norman..
Abby dengan tegas menjawab

“TOLONG jangan atur hidup saya kerana saya lebih tahu apa yang baik untuk diri saya dan anak-anak,” kata Abby Abadi, 32,

mungkin si Abby ni dah puas menderita..
so dia malas nak melayannyer...
kenapalah tetiba Memey boleh berbaik hati ea..??
pelik gak..


7 comments:

honey amour said...

huh..berani lak c memey hantar mesej...

Fatin Mardhiyyah said...

tutup rasa bersalah kot..

Qarl said...

borink la kisah diorang ni. xabes2...

rammyd said...

konon nak soh org nampak die cam bek la..

suzzsuzie said...

malas nk layan...komen jugak

xazryx said...

hahah .bodo se memey .da la rampas laki org .

sarah ishaq said...

die tibe2 baik mgkin sbb nk legakan hati yg penuh dgn rase bersalah gaknye..

atau mungkin mmg niat die baik+ikhlas nk bersihkan name dier..

who knows..??

hehe