Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, July 12, 2010

:. Kucing Bernama Oscar Gian Cium Seluar Dalam .:


Biasanya kita dengar manusia yang mencuri seluar dalam..
tapi ni dah terbalik le plak..
kucing le plak yg suka ngan spender pompuan ni..



aduhai.. macam2 hal..
susah nak cakap ler..
nasib baik le kucing aku tak macam ni..
kalau tidak mahu nyer aku pakai suar dalam besi je hari2..

2 comments:

sI tEDI said...

aku harap kucing aku tak macam ni
ha ha ha

mrs.ecam said...

kucin tu curik die nk watpe ha??? bkn die reti pki pong kan??? eheh