Sunday, July 4, 2010

:. Emailkan Saje Ceritamu .:

Edit Posted by with No comments
Alhamdulillah nampaknya ramai yang bagi sokongan mellaui komen2 mereka setelah aku paparkan cerita tentang
kisah hasil dari email seorang remaja padaku ni bukan untuk mengaibkan sesiapa..
tetapi sebagai renunagn dan tauladan kita bersama..
disamping itu ianya juga dapat memberi sokongan dan dorongan kepada si penulis itu..
ada lagi email2 dari rakan2 yang aku terima menceritakan kisah2 mereka..
harap2 semua bersabar dan cerita anda satu persatu akan saya paparkan disini..
buat anda yang lain yang nak kongsi bersama pun boleh..
sekiranya nak identiti dirahsiakan akan saya rahsiakan..
tetapi sekiranya nak ianya di kongsi bersama saya akan letakkan
add url blog anda atau pun email anda jika anda mahu kongsi bersama..
adiosss!!!!


p/s : selepas ni nak wat entry pasal sorang kawan kita ni yang cintanya di halang keluarga...
harap2 korang sudi bagi komen yer

0 comments: