Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, July 10, 2010

:. Minum Kopi Boleh Mengecilkan Payu Dara .:


amacam??



"


"


"


inilah yang aku baru terbaca..
banyak minum kopi boleh mengecilkan payu dara..
ini di sebabkan kafein yang terlalu banyak berada dalam badan boleh menjejaskan hormon dalam badan dan mengugat saiznya..
ape pun kalau nak cuba digalakkan minum sehari dalam 3 cawan le macam tu..
cubalah!! adioss!!

4 comments:

Miss Izah Mohamed said...

wakakakakkaka
sengal gile bra dia

Syeragh said...

patut r buah dada aku kecik.. hmm~~

sasuke said...

aku kne harmkan awek aku minum ni..

noie said...

wahahahaha korang ni kan hehehe