Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, July 2, 2010

:. Bapa Kandung Rogol 3 Anak Dalam Satu Malam!! Sial .:


Kota Kinabalu : Seorang bapa kandung berjiwa binatang telah merogol 3 orang anak kandungnya yang berusia 11, 13 dan 14 tahun di rumahnya di sini secara bergilir. Pada mata kasar masyarakat si bapa nampak seperti bertanggungjawab kerana sanggup membesarkan 3 anaknya sendiri setelah bercerai dengan isterinya sejak 5 tahun lalu.
Tetapi perbuatan kejinya itu akhirnya terbongkar apabila seorang daripada anaknya itu telah menceritakan tindakan sial ayah kandungnya itu kepada mak cik mereka yang tinggal berhampiran.
Apa yang paling menjijikkan mereka di rogol secara bergilir pada satu malam. Sungguh menjijikkan apabila perbuatan ini dilakukan oleh bapa kandung mereka sendiri.
Untuk mengetahui kisah selanjutnya korang boleh baca dalam Metro k..
apepun cerita ini harap dijadikan pengajaran dan tauladan terutama pada anak2 gadis.. sukar untuk mempercayai sesiapa pun sekarang ni walaupun bapa kandung kita sendiri..
Adiosssss!!!!

2 comments:

ciknabil-a said...

hee teruk gle lau dapat bapak cm 2... huhuu..

nisya said...

huh!!!

benci!!

klau ayah sendiri prangai cam setan, sape lagi yang dorang nak pecaya?

ksian betol tiga2 orang anak tu... muda lagi..