Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, July 21, 2010

:. Sakit Kepala!! .:

Lama aku tak menulis kat sini..
macam2 hal poning kepala..
ni kat opis pun tengah kepala..
adeii..
ade sesi berdebat le plak depan mata aku ni..
weiii tension weiii!!!
perlukah aku lipat lepat orang2 depan aku ni??
perlukah???

1 comment:

Hariz said...

Bro skrg kan musim hujan + panas.
jaga kesihatan

jangan sabor2 :P
cool

Asas Kepada Kusyuk