Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, July 29, 2010

:. Pemenang Kontest Kisah Cintaku Ialah.... Jeng... jeng... jeng ... .:




setelah Bagai nak pecah aku memikirkan bersama-sama juri2..
aku dengan suka citanya mengumumkan..
pemenang Bagi Kontest Kisah Cintaku..
jatuh kepada .....

"

"

"

"












"

"

"

"


"



ermmm jeng... jeng... jeng...

"


"


"


"

okay.. bagi yang tidak berjaya tu jangan putus asa...
cuba lagi ea.. sebab noie akan sentiasa anjurkan kontest2 kat sini...

"


"

"

"

"

pemenangnya ialah....

jatuh kepada....



tahniah..!!!!

sila emailkan alamat safiyya ke email akak yer... teddy_bear81@ymail.com

dan untuk semua 17 peserta lain juga saya harap akan emailkan alamat masing2 yer.. sebab noie nak hantar sikit cenderahati kat 17 korang tu..

selepas ni noie akan umumkan
'Pengkomen Terbaik'

tunggukan di entry seterusnya...

tq all....

muahhhhhhh!!!!!!!

11 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

ala...saya tak tahu pun ade kontest...=(



Saya yang baek hati,
✿LyndaWawa✿
=)

Lala Lulu said...

wah . . tahniah2 . .
memang bez ah ! hohoho

safiyyahosman said...

akak..thanks sgt..nih 1st time taw akak piya menang..:)

noie said...

cik linda boleh joint kontest baru akak... kontest .. aku punya bear :)

lala lulu : citer lala pun ok jugak.. sweet jer.. semua peserta pun best.. smpai nk demam wat pilihan... hehehe

safiyya : yer ke piya.. hehehe rezki piya le ni.. ni hasil juri dari rakan2 opis akak ni...

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

saffiyah! yay! lompat lompat bintang. ngee~ congrats. meh meh esok party. haha :DD jom share hadiah n___n,

wah. dpt hadiah kecik jugak ke?

safiyyahosman said...

akak noie::yaka akak..segan la..:)..thanks akak:)...

shag::hihihi..meh2 share hadiah:)..hihihi..

mizzkikin said...

congrats pd yg menang =)
baiknya akak yg tak menang cam kitew pun dpt cenderahati ea...

btw..alamat email akak tu gmail ke ymail?

Ms. Ann said...

Saffiya: tahniah.. kerana menang

Kak Noie: wah .. mekaceh.. dapat gak.. cenderahati..

noie said...

shag : cenderahati kecik je shag hehhe

safiyya : jgn segan le dik... kim salam bakal tunang k

kiki : ymail adik cayang hehehe

ms ann : came2 ann :P

suamihanyisterizuki said...

erkkk,

ada hadiah gak eh..huhu suker, nanti hany mail k....

SiLabiLabi said...

Dah letak dah..sesape nak link exchange ley ar melawat blog Labi-Labi

http://ninemustafa.blogspot.com