Tuesday, July 27, 2010

:. Tukar Dengan Rela Suka Sama Suka Kakitangan Awam .:

Edit Posted by with 4 comments
Meriah aku tengok kat FB ramai gak kakitangan kerajaan yang mencari kawan untuk tukar suka sama suka.. bagus jugak kan wat macam tu..
aku tengok rupa-rupanya ramai juga yang kakitangan awam nak tukar suka sama suka ni..
aku pun sebenarnya nak cari gak sesiapa yang sudi tukar suka sama suka dengan aku..
dari johor aku nak ke sabah le pulak..
ceh... yer.. yer.. ah je kan..

tapi elok le kalau tukar suka sama suka kan..
tidak ada paksaan..
akan memudahkan kita jugak..
banyak kelebihannya ni..
cuma masalahnyer ialah nak cari orang yang sama rela dengan kita untuk bertukar tu..

korang macam mana pulak??
nak ke cuba sistem tukar suka sama suka ni?
aku pun macam nak try le..
tapi sayangnyer aku tak punya ramai kenalan yang kerja dengan kerajaan ni..
tu le masalahnyer...

4 comments:

semut lelabah said...

ingatkan tukar apa..

aziazib said...

kite pun nk tukar gak, tp susahla akak nak tuka suka sama suka nih...
sy tgk kt forum pun ada org discuss isu tukar suka sama suka nih. ada yg nak tuka tp jawatan plak xsama...cam mana???

FIeZa said...

salam....
nak tuko jugak..
tp dari jb nak ke sel /kl

plizzz

Anonymous said...

Assalamualaikum tuan tanah :)

tumpang iklan..

Penolong Pegawai Teknologi Maklumat F29

Mohon sesiapa yang ingin bertukar dari Ipoh ke KL ( 4 penjuru) atau ada yang nak ke Sabak Bernam (syarat boss lepas tanpa pengganti) hubungi ida 0124497596