Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, July 4, 2010

:. Pengakuan Benar : Bapaku Seorang Bapok .:


" Aku sendiri tak tahu kenapa aku dikurniakan seorang bapa seperti ini..
bapaku bukan penjenayah..
bapaku bukan kaki pukul...
bapaku bukan tak bertanggungjawab..
bapaku sayang padaku...
bapaku ambil berat tentang aku..
cuma satu yang aku kesalkan..
bapaku seorang 'bapok'..
sejak lahir aku tak pernah kenal siapa ibuku...
kata bapaku.. ibu sudah lama meninggal..
aku dibesarkan dengan kasih sayang bapa sahaja...
namu.. bapaku tak sepertu bapa yang lain....
bapaku punya kekasih...
tetapi kekasihnya lelaki..
bapaku bersolek seperti wanita..
bapaku berpakaian seperti wanita..
setiap malam bapaku keluar seperti seorang model wanita cantik...
aku mahu bapa berubah..
aku mahu bapaku bangun dari dunia sesatnya...
Ya Allah!! bantulah bapaku kembali ke jalan yang benar... Amin.."


ini adalah rintihan dari seorang anak yang tak perlu aku paparkan identitynya..
bersamalah kita berdoa agar bapanya akan kembali ke jalan yang diredhai Allah..

p/s : sekiranya anda ada cerita yang nak dikongsi bersama... sila emailkan cerita anda pada saya di teddy_bear81@ymail.com ...

10 comments:

LYaFRINA said...

siannya.. sama2 kita doakan smoga ayahnya kembali k pangku jalan...

miss hav0c said...

huhuhu sedeynye..smoge ayah dia akan berubah satu hari nnt

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

walaupon bapok..die telah berjaya menjadi seorang ayah ok?..sekurang-kurangnye die pernah ada isteri..pape pon..semoga ayahnye tu akan insaf dan akan berubah menjadi lelaki sejati..sama2 lah kita mendoakan agar pintu hati setiap insan yang berdosa(termasuk sye...sye hanya seorang manusia biasa yang selalu melakukan kesilapan) akan dibuka untuk menerima hidayah daripada allah..

HUDA said...

kisah benar ker? semoga Allah memperkenankan doa & mengembalikan bapanya kepangkuan jalan. Amin

[expect] the un[expect]ed

noie said...

terima kasih kawan2... bersama2lah kita bagi semangat kepada remaja ini... sememangnya susah nak merasakan apa yang mereka rasa kerna kita tidak berada di tempat mereka... tapi inilah yang harus di tanggung oleh remaja tersebut...

suzzsuzie said...

kesian kat budak tu...semoga terbuka hati bapa dia untuk berubah...

humaira said...

cian die...
sabo je lah...
anyway muke bpak die 2 cam awie lah.
blllllkkkkkkk

Captain said...

salam,

Berdoalah selalu semuga ayah itu balik ke pangkal jalan. Walaupun ayah seorang pondan atau ibu seorang pelacur. Jangan sekalix derhaka kpd mereka kerana mereka tetap ibu dan ayah kepada anakx.

Jazakallah khairan.

ciknabil-a said...

alahai..
kcian lak dganya..
huhu..

noie said...

tq kawan2 atas doa kalian harap remaja berkenaan ade membaca semua kata semangat dari korang..

humaira : heheheh tu memang gambar awie le sayam... sekadar hiasan je tu... x kan nak letak gambar bapak dia betul2 hehehehhe

apepun tq frenz