Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, July 12, 2010

:. Ikutan Isu Tom Juara My Star LG Pukul Isteri Kekasih Yang Sedang Mengandung .:


Mengejutkan bila terbaca isu ini di Murai.com..
aku ade dengar gak pasal sorang artis yang bekas juara satu pertandingan realiti yang memukul isteri kepada kekasihnya yang sedang sarat mengandung, tapi aku tak sangka le rupanya..
Si Tom Juara My Star LG ni..

"

"

"

"
betul ke cerita ni??
ermmm aku belum dapat meneliti kebenarannya..
untuk tahu cerita selanjutnya korang baca sini k..
cuma yang aku kesalkan sekiranya ianya benar2 terjadi...
malas nak komen pasal artis2 sekarang ni..
ape pun kita semua muhasabah diri k..

2 comments:

NARDtheNERD said...

ish.
macam macam depa ni. huhu.

asyurul said...

Baru popular skit dah lupa bumi yg dipijak..