Saturday, July 31, 2010

:. Berbogel Untuk Puaskan Hati Orang Lain ? .:

Edit Posted by with 3 comments
( Entry Ini X Sesuai Untuk Yang Berumur 18 thn Ke Bawah )


"


"



"

ada seorang rakan.. yang bekerja pada waktu malam sahaja..
katanya dia bekerja di lorong-lorong..
ermm kerja apa.. sendiri mahu ingat le..
orangnya cantik..
berambut panjang....
berkulit putih gebu....


bila keluar rumah.. aduhai pakaiannya....
menyeramkan!!..
boleh di katakan separuh berbogel le gamaknya...

bila aku tanyakan..
' suka dan selesa ke pakai macam ni?'

then dia kata..
'aku pakai mcm ni bukan aku suka pun.... aku pakai mcm ni tuk tarik pelanggan jer..'

ermmmm...
so kira dia ni pakai mcm nak terbogel ni ( ayat aku sendiri)
hanya untuk puaskan hati orang lain jer..
untuk dptkan duit...
ermmmmm

ermmmmm je lerrr!!!

3 comments:

Pena Crystal said...

aiyok..kes berat nih..huhu.

hudamcgyver said...

isk..kesian kawan tu..hurm..

iklan percuma said...

aiseh...nasihat r die...byk lg keje blh wat la...

cian jgk tgk org2 cm 2...kdg2 diorg mmg xnk wat, tp sbb xde duit, nk tanggung keluarga, diorg t'pkse plak wat bnd2 mcm 2...

just support die utk blk ke jln yg btol..