Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, July 31, 2010

:. Berbogel Untuk Puaskan Hati Orang Lain ? .:

( Entry Ini X Sesuai Untuk Yang Berumur 18 thn Ke Bawah )


"


"



"

ada seorang rakan.. yang bekerja pada waktu malam sahaja..
katanya dia bekerja di lorong-lorong..
ermm kerja apa.. sendiri mahu ingat le..
orangnya cantik..
berambut panjang....
berkulit putih gebu....


bila keluar rumah.. aduhai pakaiannya....
menyeramkan!!..
boleh di katakan separuh berbogel le gamaknya...

bila aku tanyakan..
' suka dan selesa ke pakai macam ni?'

then dia kata..
'aku pakai mcm ni bukan aku suka pun.... aku pakai mcm ni tuk tarik pelanggan jer..'

ermmmm...
so kira dia ni pakai mcm nak terbogel ni ( ayat aku sendiri)
hanya untuk puaskan hati orang lain jer..
untuk dptkan duit...
ermmmmm

ermmmmm je lerrr!!!

3 comments:

Arra JaSmY said...

aiyok..kes berat nih..huhu.

HUDA said...

isk..kesian kawan tu..hurm..

iklan percuma said...

aiseh...nasihat r die...byk lg keje blh wat la...

cian jgk tgk org2 cm 2...kdg2 diorg mmg xnk wat, tp sbb xde duit, nk tanggung keluarga, diorg t'pkse plak wat bnd2 mcm 2...

just support die utk blk ke jln yg btol..