Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, July 8, 2010

:. APE KEJADAHNYER 'ANU' PUN NAK DI UKUR? .:


MAK OI!! giler tahap gaban kalau baca tajuk tu...
nak sebut pun segan..
tapi nak buat macam mana dah tu keje dia orang..
luar dalam le nak kena tahu..

2 comments:

xazryx said...

polis indon mmg agak gile skit. huhuh .

noie said...

tu le pasal hehehe