Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, July 11, 2010

:. Formula 1 Di Britain... Siapa Bakal Juara? .:


Bermula dari jam 7.45 mlm tadi hubby aku dah tercongok depan tv
tgk Forlmula 1..



"


"

"
Hubby aku memang minat ngan si Shumacker tu..
aku dulu masa Kimi Raikonen ade rajin le jugak melayan F1 ni..
tapi sekarang ni suam2 kuku je ler..

No comments: