Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, July 28, 2010

:. Lindsay Lohan Berbogel Dalam Inferno .:


Ni ler dia kalau orang yang dah gila glamour!!
sanggup tuk berbogel untuk mendapatkan job..
padahal si lindsay ni dah kaya dah pun..
tapi x cukup lagi le rtu gamaknyer..

beliau diarahkan berbogel untuk sebuah filem lakonannya yang bertajuk Inferno..

ntah ape2 le minah mat saleh ni kan..

6 comments:

Miss Izah Mohamed said...

OMPUTIH MMG XDE RASE MALU DAH

Miss ... said...

melayu pun byk dah yg tak tau malu hehe

hazman aka species1980 said...

aja saje untuk dapat duit.... lagipun bogel pada die ... mudah jee... normal la kan...

kodok hijau the ghost writer said...

agak agak aku bogel ada tak oghng nak ambil aku keja hahahaha

diraja22 said...

mata duitan.. buta hati..

hazarimi ♥ said...

perangai yang menjengkelkan.
annoying!