Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, July 4, 2010

:. 6 PASANGAN PESERTA SEHATI BERDANSA BERCERAI!! SERAMNYER!!.. .:

Macam tak caya pun ada bila dilihatkan
6 pasangan bekas peserta sehati berdansa semuanya bercerai..
mak oi!!
macam ade badi cerai je kat Sehati Berdansa!!





"
"
"
"
"
"
alamak... may be ni satu kebetulan jer..
tapi le kan..
kalau aku jadi artis2 ni le kan..
namo le aku joint SB ni...
seram!!!!

di bawah ni adalah 6 pasangan SB yang bercerai selepas menyertai SB

  • Asheed Def Gab C dan Sharifah Noor Shima
  • Atilia dan Arif
  • Dira Dan Ash
  • Radhi Oag Dan Shazlin
  • Anne Ngasri dan Wafi
  • Sabrina dan Sharin

ermmm... no komen ( gaya artis jawab kekekeke )



2 comments:

yayahidayah said...

jangan join SEHATI BERDANSA!
hhehehe!

peaNut said...

dira ngn ash pun dh cerai eyh????peanut x tau pon..huhu