Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Monday, July 26, 2010

:. Kontest Baru Dalam Proses! .:



Sementara tunggu juri2 pilihan aku tengah wat penilaian untuk
'Kontest Kisah Cintaku'
aku tengah dalam proses nak buat satu lagi kontest...
aku dapat idea nak buat kontest ni sebab tadi masa aku kuar ngan member-member..
aku terjumpa sesuatu yang CUTE & COMEL!!




"

"

"



Kaau kontest sebelum ni aku tak tunjuk dulu gambar hadiah dia..
tapi untuk kontest akan datang ni..
aku nak promote dulu...
comel tak??
inilah bakal hadiah untuk kontest yang akan datang...
tunggu aku set dulu kontest tu yer....
meh le ramai2 joint!!

1 comment:

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

tak kesah ape adiah, shag kompem join! :DD