Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, July 1, 2010

:. Fasha Akhirnya Mengaku Hubungan Cintanya Dengan Jejai .:


Fasha Sandha akhirnya mengaku hubungan cintanyer dengan Jejai atau nama sebenarnya Toh Muda Rizal Ashram RAmli..
Ermm ape komen korang??.. selama ni duk berahsia sakan
ni mengaku le plak.. adei.. payah tul le dia orang ni..
untuk tahu cerita selanjutnya sila klik di sini k...
malas tul nak citer panjang2 pasal aweks sorang ni..

7 comments:

LYaFRINA said...

akhirnya....
dulu..kemain lagi..
tiba2 rasa kesian kat nora danish

suzzsuzie said...

dah tujuh tahun baru nak mengaku? isyk2 dorang ni

Ieda Al-Habsyi said...

alah fasha tu, marah kan org lain, dia dulu pon rampas laki org, ntah hape2 minah ni;p

iddinm said...

Bukan fasha bercinta dengan Nabil ke

hudhud said...

satu family i tk suka fasha hahaha

nabilah_2908 said...

dia dah mula rasa tergugat dgn Tiz..tu yg berani mengaku..huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
PAHIT AKAN MANIS AKHIRNYA

ciknabil-a said...

mcm xda laki len jew fasha tue..
huhu..