Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, July 27, 2010

:. Pelajar Perempuan Ketagih Tonton Video Lucah .:


Gadis remaja ketagih tonton video lucah!!
baca petikan di bawah dan tentu korang akan rasa seram sejuk huhuhu

"


"


"


"

"Seorang pelajar perempuan yang ketagih menonton rakaman klip video lucah yang dibeli daripada dua rakannya sehingga berhutang lebih RM1,000 bertindak nekad membenarkan rumahnya di Jalan Haji Wan Latiff, di sini, dirompak rakannya itu bagi melunaskan hutang.

Pelajar Tingkatan Empat itu mengambil kesempatan ketika mereka sekeluarga bercuti di Kuala Lumpur, Khamis lalu, dengan membenarkan dua rakannya itu yang juga pembekal klip video lucah memecah masuk ke rumah dengan membuka selak tingkap rumah yang sebelum itu sudah dikunci kemas bapanya.

Ketua Polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria, berkata pelajar itu bertindak merenggangkan kunci tingkap rumahnya bagi membolehkan dua rakan perempuannya itu memecah masuk dan mengambil barangan berharga bagi melunaskan hutangnya.

Beliau berkata, sebaik keluarga pelajar berkenaan pulang ke rumah, mereka terkejut mendapati tingkap rumah telah diumpil dan keadaan dalam rumah berselerak.

Selepas diperiksa, mereka dapati tiga rantai emas serta masing-masing satu gelang dan cincin emas milik ibunya yang disimpan dalam bilik utama hilang.

Terkejut dengan kejadian itu dan tanpa mengetahui anak perempuannya adalah dalang kejadian curi berkenaan, bapa pelajar terbabit berusia lingkungan 50-an membuat laporan di Balai Polis Jertih kira-kira jam 11.30 pagi Jumaat dan sepasukan polis ke tempat kejadian untuk mengesan bukti. "


p/s : petikan ni ehsan dari blog member blogger aku jugak.... apa komen anda???

7 comments:

shazika said...

T___________T
hye

♥ Roshazzy Shag ♥ said...

kalau minah gile vid xxx ni buat bisnes mau lingkop company. hutang 1000 inggit tp kwn dorg curik brg lebih drpd 3000 inggit kot? hahaha. advance dr lelaki. dorg tgk o9 je. gaga~

Dark Half said...

mmber blogger kau dpt dari mn sumber ni?
tp bdak skolah skrg suke sgt advance ke arah negatif

Latest entry grafik novel gua ~ Aku Pilih Neraka!

diraja22 said...

mcm ni pun ada ke..

hazarimi ♥ said...

hebat. hebat.
gadis2 zaman sekarang

Meera said...

mahal nye video lucah tu. bukan bole download ke skrg.

mar said...

ermm,..sggup mcm 2 skali,..