Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Sunday, July 11, 2010

:. Sial Punyer Bangla Gatal :


KUANTAN: Dua lelaki warga asing, masing-masing berasal dari Nepal dan Bangladesh ditahan kerana menyamar sebagai hantu di `rumah hantu dan mencabul dua gadis yang mengunjungi Karnival Jom Heboh di padang Majlis Perbandaran Kuantan (MPK), di sini, tengah hari kelmarin

"

"

"

"

wahh ni yang aku baca dari satu artikel ni..
mak oii! geram gila..
ntah apa2 le..
siap menyamar jadi hantu le plak..
siot jer...

5 comments:

ayaa alyy said...

biar betul ? pas2 org jom heboh buat ape ? sial betul !

velasrizal said...

dtg tmpt org wat sial..klo dpn aku mmg sah kene sebijik..

http://masmidcrisis.blogspot.com/

Miss Izah Mohamed said...

huh siot ajeee!

noie said...

memang siot pun !!

humaira said...

dah lah dtg negara org...
terok btl lah