Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Saturday, July 10, 2010

:. Buah Dada Lelaki Terbesar .:


alamak!!
tengok tu!!
macam tak caya je kan..
adeii.. ni kalau beli bra saiz berapa le agaknyer.. huhuhu



"
"
"
"

"
lelaki ini dari china.. berumur 53 thn..
bekerja sebagaai petani je..
nama dia Gua Feng

9 comments:

velasrizal said...

bia btol ni lelaki..

Gara-Gara Ramalan Paul The Octopus !

rammyd said...

pehhh.. cane leyh besar cam tu breast die. kalah ppuan. huhu

Ir. Cacing Kerawit said...

erk....frankly aku nk tmuntah tngok pic ni..

Cacing's Corner

sarah shafie said...

haha..dh mcm pmpuan dh..

noie said...

hihihiihi wuekk!!

miszlullaby said...

waaa...gynecomastia..

sasuke said...

cmne leh besar..pakai krim ape ni

noie said...

kekekek krim tuttt!!

Hapiz Rahman said...

hohoho.. sian dia.. bukan dia mintak pun.. huhuh