Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, February 12, 2010

:. TIZ ZAQYAH & REMY PELAKON 'NUR KASIH' BERCINTA?? .:






Korang tentu kenal pelakon terkenal siri Nur Kasih di TV3... sape lagi kalau bukan
TIZ ZAQYAH & REMY ISHAK
tengah sibuk gosip tentang kisah cinta mereka berdua
ramai yang kata sebenarnya hubungan antara mereka ni dah lama terjalin
sejak dari penggambaran drama Nur Kasih lagi
ntah yer ntah tidak tu gosip je ler
Walau bagaimanapun Tiz menafikan cerita tu.. katanya mereka sekadar teman biasa sahaja..
Ni ler kisah artis2 ni
macam2 hal
baru habis satu gosip kuar plak gosip yang len
ape pun layanzzz



No comments: