Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Friday, February 12, 2010

:. 7 Perkara Orang Lelaki Takut Tentang Seks .:

( sekadar gambar hiasan jer.. x de kena mengena yang hidup atau yg mati )


Tergelak pun ade bila aku baca majalah Wanita terbaru ni... saje aku nak kongsi dengan korang semua... hehehehe... alalala jangan le malu2 meh baca meh.. namo segan2... terutama kaum-kaum adam tu yer.. ni sekadar sedikit ilmu untuk dikongsikan bersama x dak niat ape2 pun yer..
Ade 7 sebab lelaki takut tentang seks ni
  1. Saiz Penis Kecil : korang jangan tanya aku plak ape penis ni.... fefaham je ler yer..
  2. Tidak Mampu Memuaskan Pasangan : erkkkk yang ni... nak wat cam ne tu?.. bincang ler yer sesama pasangan
  3. Ejakulasi Awal : Biasernyer ni untuk pengantin baru le... belum banyak pengalaman lagi kot... ceh... hehehehe
  4. Kehilangan Hasrat Seksual : yer ke ade yang leh hilang nafsu???? wah ni bahaya ni..
  5. Pasangan Tidak Lagi Dipandang menarik : Ni bukan lelaki yang takut ni... wanita pun takut.. ni le alasan nak tambah satu lagi..
  6. Takut Isteri Hamil atau Terjangkit Sesuatu : Wahhhh yang ni payah sikit le... lu pikir le sendiri nampak gayanyaaaaa...
  7. Takut Kecewa : Ni bukan aper... selalunyer sebab banyak sangat tengok video2 lucah.. angan tinggi2.. tetiba yang dapat x seberapa... tu yang kecewa tu...

Haaaa tu ler dier... so korang cam ne??.. ade perasaan takut cam tu jugak ke?... hehehe kalau ade cepat2 ler cari jalan penyelesainnya k.. jangan sampai dah tewok nanti baru nak terkocoh2..




4 comments:

sumijelly said...

lelaki takut ker??
hehehe... dh kawen x takut kot..
tp ramai juga lelaki yg x takut mencuba..hehehe..
artikel yg rileks jer..sempoi..

salam ziarah..hehehe

http://sumijelly.com

Fadzli said...

kak tedi.. tiba2 jer saya rasa sangat malu mau baca ini entry.. ahahaha.. maluuuu

noie said...

nadde2 ini fadzli.... walhal dia terasa le tuuu cehhhhh

zairie said...

sy xtakut pon... hehehe