Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Wednesday, February 24, 2010

:. NAK RASA PENUMBUK AKU??? .:

GAMBAR NI HIASAN JEW... AKU X LER SETERUK TU YER


geram tui aku dgn satu manusia ni
dah le dia guna nick aku
baru je guna malam ni
sat lagi dia kata aku plak tiru nick dier..
ehh.. apa hal???
aku dah guna nick ni bertahun2
aku tgk nick dia dari tadi sikit pun aku x komplain
tetiba dia komplain aku plak
adeii ni dah melampau
nasib bek cuma berhubung di alam maya
kalau depan mata dah lama aku bagi dia rasa penumbuk maut aku ni
geram tui ler
ish ish ish geram2!!!!!!!!

2 comments:

fitri oh fitri said...

sabosabo.
bnykkn bersabo.






www.fitridzulkifli.blgospot.com

afiqaqila said...

saba ok.

saba....