Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, February 2, 2010

:. Restuilah Kami Ya Allah .:






AKU SAYANG KAMU
AKU KASIH KAMU
AKU CINTA KAMU
HANYA ITU YANG KU TAHU

SENYUMANMU BUATAKU BAHAGIA
BELAIANMU BUAT AKU TERLENA
KASIH SAYANGMU BUAT AKU CERIA
TANPAMU HIDUPKU TIADA SINARNYA

TERIMA KASIH SAYANG
BERSAMAMU KU BINA SEMULA KEHANCURAN LAMA
BERSAMAMU IMPIAN TERCIPTA
MUNGKIN KAU BUKAN LELAKI IMPIANKU SATU WAKTU DULU
TAPI KAU ADALAH KURNIAAN TUHAN YANG PALING BERHARGA BUATKU

YA ALLAH TERIMA KASIH ATAS KURNIAAN INI
RESTUILAH HUBUNGAN KAMI
HINGGA KE AKHIR NAFAS KAMI BERDUA
SELAMANYA
AMIN...

No comments: