Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Thursday, February 25, 2010

:. Fesyen Rambut Yang Pelik .:

Aku tahumesti ade antara korang yang suka tukar2 gaya rambut... ikut trend le katanya.. tapi aku ni x gheti sangat bab fesyen2 rambut ni.... kadang2 ade jugak rasa nak mencuba fesyen2 terbaru ni... tapi bila aku tengok fesyen rambut yang pelik2 seperti kat bawah ni takut le plak nak mencuba... rasanya aku lebih rela botak dari berambut kot kalau dipaksa wat fesyen cam tu... hehehehe... apa pun layanzzz... kagum gak tgk keberanian dia org ni heheheh








5 comments:

fitri oh fitri said...

lady gagA lg hebat!






http://fitridzulkifli.blogspot.com

wawan said...

LOL
nak pakai rambut ni p mana?hehehe

amirah said...

stylo....hehe

miera said...

bhahaha.cube wat rambut cmni g funeral.compem meriah

Markjue said...

I think during the fashion show only they use that kind of hairstyle. HEHEHE