Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, February 16, 2010

:. CIUMAN YANG PALING BEST .:


Setiap orang suke tuk di cium... tapi ade jugak ciuman yang kiter elakkan..
ade plak kes yang manusia ni suka sangat mencium,
tak kisah le cium orang ke
cium kucing ke
cium bau masakn ker
ade plak tu yang suka bau busuk pun ade
ade sorang kawan aku ni pun suka menceom
yang paling payah tu kalau pi beli sayur ke buah dengan dier
mahu sebijik2 buah tu di ceomnyer... adeiii payah tui




Ciuman apa yang paling korang suka???

  • Ciuman dari kekasih??
  • Ciuman dari suami??
  • Ciuman dari anak2??
  • Ciuman dari adik2 kita??
  • Ciuman dari sahabat??
  • Ciuman dari ibu bapa yang tercinta??

Ciuman yang selalu korang x suka???

  • Bila keta korang kena ceom..
  • Bila yang menceom tu lum gosok gigi
  • Bila yang menceom tu bau petai mulut dier... adeii
  • Bila di ceom orang gatai yang x di kenali
  • Bila yang menceom tu air liur menjejeh2... hehehhehe gelik
Ape le aku mengarut memalam ni
sebenarnya tengah melayan perut aku yang asyik meragam je ni
huhuhuhuhu.. kalau kena teom agaknyer baek kot
cehhhhhhh!!!!!!!!



No comments: