Contact Us

FB : Door Gift Budget Murah Personal FB : Sis Noie Craft Instagram : sis noie craft Whassap : 0197869165

About Me

My photo
:.Aku adalah seorang wanita biasa yang hidup dengan menulis untuk berbicara.: p/s : jika sesiapa ade pertanyaan atau verita nak dikongsi bersama boleh ler email kan pada saya di teddy_bear81@ymail.com

Tuesday, February 16, 2010

:. Lelaki Gatai Nak Kawen Dua .:

'
'
'
'



Ermmm kalau korang baca tajuk ni mesti ade yang ketap2 bibir geram kan???
terutama kaum lelaki ler
awat??? salah ke aku cakap tu
ini bukan sesuka je aku citer, ni pasal benda yang jadik kat depan mata
pasal salah sorang kenalan aku ler.. ermm sebenarnya bukan sorang tapi dua tiga orang ler
yang aku nak citer ni pasal sorg kawan aku ni ler... cian aku tengok dier
anak dah le ramai berderet cam keretapi
dia plak x bekerja cuma suri rumah jer
yang suami ni plak cuma buruh biasa jer
tapi yang x bestnyer si suami ni ler
ade hubungan plak dengan pompuan len.. cian si isteri hari hari duk makan aty jer
menanes je keje dier
kalau bertanya soalan sedikit atau nak ajak si suami berbincang makan penangan le jawabnya
Yang aku kesiankan anak2 dia org tu
semuanya bersekolah lagi..
aku tahu berpoligami tu halal di dalam islam
tapi kan itu untuk yang berkemampuan..
ini nak makan sendiri pun tercungap2
nak bagi anak susu pun berpeluh2...
ade hati nak kawen dua..
aku kesian tengok si isteri tu
kadang2 tebayang jugak cam ne kalau terjadi pada aku
entah le apa yang aku akan buat nanti
tu ler.. orang lelaki ni x leh percaya sangat.. kadang2 depan kita pijak semut pun x mati
walhal belakang kita diaorg ni siap menari tango lagi
hehehhehe
buat kaum lelaki tu jangan le marah..
kamu pompuan pun kadang2 bermasalah juga
namun apa yang penting dalam rumah tangga sikap saling memahami itu amat penting..

2 comments:

joegrimjow said...

bile xpaham dengan tanggungjawab camni la jadinye



jom join contest, 4 hari lagi tinggal untuk menang 50 pound!
klik sini : weekend@sheffield

noie said...

yer lor... hehehe